welcome خوش آمدی

۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

aol

امريكن آنلاين، شركتي كه در ابتدا به‌عنوان "كوانتوم كامپيوتر سرويسز" شناخته شده بود و ميليون‌ها آمريكايي را با اينترنت آشنا ساخت، 25 ساله شد.
به گزارش ايسنا، امريكن آنلاين يا AOL در سال 1985 به‌عنوان يك شركت نرم‌افزاري آغاز به كار كرد و سرانجام به بزرگ‌ترين نام در اينترنت تبديل شد و ده‌ها ميليون نفر مشترك اتصال اينترنتي دايل آپ اين شركت و سرويس اي‌ميل محبوب آن شدند.
اما اگر روزي AOL همه چيزي بود كه بيش‌تر آمريكايي‌ها از اينترنت مي‌شناختند، اكنون براي مناسب ماندن و درآمد، در تلاش است.
اين شركت هم‌چنان فعال است اما ديگر مانند سابق نيست و در حالي كه تلاش مي‌كند با كاهش درآمد تبليغاتي كنار آمده و خود را در بحبوحه رقابت شديد مجددا مطرح كند، فروش آن كاهش يافته و شمار مشتركانش تقليل يافته است.
شركت مذكور پديده‌اي محسوب مي‌شد و در ماه دسامبر 1999 در حدود 222 ميليارد دلار ارزش داشت و در سال 2001 در قراردادي كه كاملا به نفع اين شركت بود با تايم وارنر يكپارچه شد كه اكنون اين قرارداد يكي از بدترين قراردادهاي تاريخ تجارت به شمار مي‌رود.
هنگامي كه DSL و مودم‌هاي كابلي وارد عرصه شدند، AOL دايل‌آپ را به دايناسوري بدل ساختند و امروزه AOL هم‌چنان حدود پنج ميليون مشترك دايل‌آپ دارد و كساني كه مشترك آن هستند سهم بزرگي از درآمد اين شركت را تشكيل مي‌دهد اما AOL با نرخ سه درصد در ماه، به سرعت در حال از دست دادن مشتركانش بوده و نياز به يك مدل كسب و كار جديد دارد.
به گفته مدير فن‌آوري جديد AOL، اين شركت اكنون يك مدل كسب و كار جديد دارد كه بسيار گسترده‌تر از دايل‌آپ بوده و عبارت است از كسب و كار محتوا.
از زماني كه شركت AOL در سال گذشته استقلالش را از غول رسانه‌يي تايم وارنر به دست آورد، تلاش كرده خود را مجددا به‌عنوان يك شركت محتوا و تبليغات مطرح كند.
اين شركت كه در زمان جدايي ارزش بازار سه ميليارد دلار داشت، شمار كارمندانش را از 19 هزار نفر به حدود پنج هزار نفر كاهش داده كه بسياري از آنان خبرنگاران برنده پوليتزر و ستون‌نويسان ورزشي شناخته شده‌اي هستند كه به‌تازگي استخدام شده‌اند.
به گفته مديران اين شركت، هدف تركيب محتوا، فن‌آوري و تبليغات به شكلي است كه اينترنت را دوباره تعريف مي‌كند.
تيم آرمسترانگ، مدير اجرايي AOL كه پيش از اين براي گوگل كار مي‌كرد، مي‌گويد ما 25 ساله هستيم بنابراين تازه از كالج بيرون آمده‌ايم؛ سرگرم كار براي تبديل AOL به بزرگ‌ترين شركت نوپاي جهان هستيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام دوستای خوبم خوش آمدین
ممنون از نظرات مفیدتون
از سایت فروشگاهی من دیدن کنین
فروشگاه کالای شما
yourkala.com

آمار yourkala.com