welcome خوش آمدی

۱۳۹۱ آبان ۱۳, شنبه

مراحل راه اندازی یک وب سایت حرفه ای

clip_image001[4]

clip_image002[4]

سیستم های بازاریابی و کسب درآمد یا همکاری در فروش امروزه جایگاه ویژه ای در تجارت الکترونیک دارد به صورتی که هم برای صاحبان وب سایت ها و ارائه کنندگان خدمات و هم برای کاربران و بازاریاب ها سود و درآمد قابل توجهی ایجاد می کند. ایستگاه تبلیغات سیستم های تحت وب ایران همراه سیستم کامل و هوشمند بازاریابی و کسب درآمد ارائه می شود , به این صورت که در وب سایت آگهی شما در بخش محیط مدیریت کاربران گزینه ای به نام " دریافت کد بنر " وجود دارد و کاربران سایت می توانند کد بنر وب سایت آگهی شما را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهند و در صورتی که شخصی با کلیک روی بنر از وب سایت آن ها وارد سایت آگهی شما شود و آگهی ویژه سفارش و پرداخت کند درصدی از مبلغ پرداخت شده به این کاربر اختصاص داده می شود همچنین در ازای هر کلیک روی بنر و ورود افراد به سایت شما نیز مبلغی به کاربر اختصاص داده می شود. درصد درآمد از پرداخت هر آگهی ویژه همچنین قیمت هر کلیک در مدیریت قابل تنظیم است. این سیستم باعث می شود صدها کاربر وب سایت به شما در جذب آگهی کمک کنند و خودشان نیز کسب درآمد کنند.  

clip_image003[4]

بدون شک مهمترین عامل موفقیت سیستم های تحت وب خصوصاً سیستم های مدیریت آگهی و تبلیغات که بر اساس جستجوی افراد و جذب بازدید از موتور های جستجو استوار است بهینه سازی برای موتور های جستجو یا راهبردهای SEO است. مجموعه ای از تکنیک ها برای جلب توجه بیشتر موتور های جستجو مخصوصاً گوگل به مطالب سایت و تاکید بر کلمات کلیدی مهم در هر صفحه و اجزای مختلف متن تا موتور جستجو به بهترین شکل ممکن متوجه مطالب و درجه اهمیت آن ها در سایت شما شود. سیستم ایستگاه تبلیغات یا مدیریت آگهی سیستم های تحت وب  کاملاً برای موتور های جستجو بهینه سازی شده است و نکات ریز و درشت SEO مورد توجه قرار گرفته است از URL های SEF تا اطلاعات META اختصاصی و تاکید بر کلمات کلیدی و ده ها نکته مهم در بالا رفتن رتبه صفحات سایت شما در موتور های جستجو و در نتیجه آن جذب بازدید بیشتر و نتیجه نهایی کسب و کار بهتر !

clip_image004[4]

از نکات مهم در تجارت الکترونیک و کسب و کار آنلاین سهولت در امر پرداخت های مشتریان است. امروزه در دنیای وب 90 درصد از تراکنش های مالی به صورت آنلاین انجام می شود که منافع زیادی هم برای مشتریان و هم برای مدیران و خدمات دهندگان اینترنتی دارد. از جمله این موارد می توان به سرعت در پرداخت فاکتور ها ( کمتر از چند دقیقه) سهولت پرداخت ( در منزل و پشت میز کامپیوتر ! ) امکان مشاهده تراکنش ها و پیگیری وضعیت لحظه ای آن ها است. طبق آمار اکثر مشتریان ترجیح می دهند از خدمات دهندگانی استفاده کنند که سیستم های پرداخت آنلاین و اینترنتی پشتیبانی می کنند. سیستم ایستگاه تبلیغات یا مدیریت آگهی سیستم های تحت وب  کاملاً به سیستم پرداخت آنلاین شبکه شتاب مجهز است و مشتریان شما می توانند توسط تمام کارت های عضو شبکه شتاب حساب کاربری و اعتبار خود را به صورت آنلاین و در کمتر از چند دقیقه شارژ کنند و در سایت شما مصرف کنند.
بانک سامان ، پاسارگاد ، پارسیان

clip_image005[4]

یکی از مهمترین موارد در کسب و کار دنیای امروز سرعت عمل است ! هرچه شما سریعتر از سفارش ها و تماس های مشتریان آگاهی یابید و تماس بر قرار کنید امکان موفقیت در فروش و ارائه خدمات بیشتر می شود و هرچه شما زمان را بیشتر از دست بدهید امکان این امر کاهش می یابد. امروزه با توجه به گشترش فناوری اطلاعات و مخابراتی سیستم های پیام کوتاه یا SMS از سریع ترین راه های ممکن برای اطلاع رسانی در زمان زمان و مکان های مختلف است. در ایستگاه تبلیغات سیستم های تحت وب  اگهی دهندگان علاوه بر اطلاع رسانی از طریق ایمیل توسط سیستم پیام کوتاه نیز از پیام های شما در سریعترین زمان ممکن اطلاع می یابند به عنوان مثال هنگام شارژ و تمدید آگهی های ویژه و چند روز مانده به اتمام دوره به آگهی دهندگان توسط SMS اطلاع داده می شود که بازده بالایی برای وب سایت شما از هر لحاظ خواهد داشت همچنین می توانید برای کاربران و مشتریان پیام های تبلیغاتی یا تبریک و ... ارسال کنید.

clip_image006[4]

تنوع و شیک بودن ظاهر سایت در جذب مشتری و موفق بودن کسب و کار شما بی تاثیر نیست. سیستم ایستگاه تبلیغات یا مدیریت آگهی سیستم های تحت وب  همراه 3 قالب رایگان ارائه می شود که این قالب ها کاملاً استاندارد و به صورت Tableless با سرعت بارگذاری فوق العاده و همچنین بهنیه و سازگار برای تمام مرورگر های وب از جمله IE 6 , 7 , 8 Firefox 3.0 , 3.6 OPERA 10 , SAFARI 4 Google Chrome 4 , 5 طراحی شده اند. در محیط کاربری و بخش دانلود نیز قالب های رایگان جدید به مرور زمان به صورت هدیه برای مشتریان قرار داده خواهد شد همچنین اگر شما مایل به داشتن طرح و پوسته اختصاصی و مناسب با سلیقه خود باشید با کمترین هزینه ممکن و سریعترین زمان برای شما طراحی و تحویل داده می شود معمولاً طرح اختصاصی و ویژه سایت شما را متمایز می کند و می توانید ایده های خود را در جهت موضوع سایت در طرح و نقش قالب پیاده کنید که تاثیر مهمی در جذب مشتریان خواهد داشت.

clip_image007[4]

در سیستم های مدیریت آگهی و تبلیغات و کلاً سیستم های تجاری انتخاب فرآیند های منظقی که هم به سود آگهی دهندگان و هم ارائه دهندگان خدمات اینترنتی یا مدیران وب سایت باشید بسیار مهم است و باعث بازده برای هر 2 گروه خواهد بود.سیستم مدیریت آگهی وب سایت سیستم های تحت وب  سعی کرده است منتطقی ترین سیستم ممکن را در بخش نمایش آگهی ها و همچنین پرداخت ها پیاده سازی کند. در این سیستم تمام اگهی ها بر اساس تعداد ستاره اولویت بندی می شوند و در هر اولویت به صورت تصادفی نمایش داده می شود به عبارتی ابتدا آگهی های 7 ستاره به صورت تصادفی نمایش داده می شوند و سپس آگهی های های 6 ستاره به صورت تصادفی و به همین صورت ... همچنین در سیستم پرداخت به عنوان مثال اگر شخصی آگهی 6 ستاره خریداری کند و پس از 10 روز مایل باشد به آگهی 7 ستاره ارتقا دهد هزینه 10 روز آگهی 6 ستاره و سپس هزینه 20 روز اگهی 7 ستاره (این مثال برای آگهی های یکماهه می باشد) از حساب کاربر کم می شود.

clip_image008[4]

معمولاً بازدید کنندگان و مخاطبین وب سایت های آگهی و تبلیغات در جستجوی محصولات و خدمات مورد نیاز در شهر و استان محل سکونت خود هستند و عملاً به جز موارد خاص مانند محصولات یا خدمات مجازی استفاده از آگهی های استان های دیگر مناسب و در اولویت اکثریت کاربران نیست. با توجه به این نکته و برای افزایش بازدهی سامانه آگهی سیستم های تحت وب  تبلیغات به صورت استانی قابل تفکیک هستند و کاربران و مخاطبین سایت با انتخاب استان مورد نظر وارد پرتال آگهی های استان انتخابی می شوند به صورتی که در تمام بخش های سایت مانند آگهی های تمام شاخه ها و زیر شاخه ها , بلوک های آگهی های ویژه شاخه ها و زیر شاخه ها , آخرین آگهی ای هر شاخه و زیر شاخه و سیستم جستجو و ... تنها آگهی ها و تبلیغات استان مورد نظر نمایش داده می شود. حتی اگر سیستم آگهی سایت شما مخصوص یک استان است به راحتی می توانید به جای تفکیک استانی از سیستم تفکیک شهری استفاده کنید و نام استان ها را به نام شهر های استان خود تبدیل کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام دوستای خوبم خوش آمدین
ممنون از نظرات مفیدتون
از سایت فروشگاهی من دیدن کنین
فروشگاه کالای شما
yourkala.com

آمار yourkala.com